Ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι την Δευτέρα 18/11/2019 μέχρι και την Τετάρτη 20/11/2019 09:00-16:00 θα πραγματοποιηθεί από αρμόδιους υπαλλήλους της Διεύθυνσης Πληροφορικής  του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών η διαδικασία έκδοσης ψηφιακής υπογραφής (εγκατάσταση,  ενεργοποίηση και παραλαβή ψηφιακών πιστοποιητικών), η οποία είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την ηλεκτρονική κατάθεση δικογράφων.

Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να λάβουν ψηφιακή υπογραφή πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή μέσω του portal.olomeleia.gr ακολουθώντας ΟΛΗ την διαδικασία που περιγράφεται στον πρακτικό οδηγό που θα βρείτε συνημμένο στην παρούσα.(ΠΡΟΣΟΧΗ μην μεταβείτε στα ΚΕΠ μετά την υποβολή της αίτησης) Η έκδοση και παραλαβή της ψηφιακής υπογραφής θα γίνει στη Βιβλιοθήκη του Συλλόγου την ημέρα και ώρα του ραντεβού σας αποκλειστικά με τη φυσική παρουσία σας. Να έχετε μαζί σας αστυνομική ταυτότητα και ένα φωτοαντίγραφο αυτής και τους κωδικούς σας πρόσβασης στο TAXIS .

Το κόστος για την απόκτηση της ψηφιακής υπογραφής ανέρχεται στο ποσό των 22,00 € + ΦΠΑ 5,28 € (27,28 € σύνολο) το οποίο πρέπει να προεξοφληθεί με την υποβολή της δήλωσης συμμετοχής.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΟΔΗΓΟ